O nás

1. Název Dětský domov Uherské Hradiště

2. Důvod a způsob založení

Hlavním účelem zařízení organizace je poskytování ústavní výchovy dětem do 18 let, popř. do ukončení profesní přípravy, vzdělávání a výchovy, zajištění stravování a ubytování. V popředí péče v zařízení jsou zájmy dítěte a naplňování jeho potřeb. Předmět činnosti organizace je vymezen příslušnými ustanoveními zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů a prováděcími předpisy.

Právní forma: příspěvková organizace.

Zřizovatel: Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín (www.kr-zlinsky.cz)

3. Organizační struktura zařízení:

4. Kontaktní spojení:

4.1. Kontaktní poštovní adresa:

Jiřího z Poděbrad 313

686 01 Uherské Hradiště

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu je vždy shodná s poštovní adresou.

4.3 Úřední hodiny:

Dětský domov: Po – Pá 8:00 – 16:00

4.4 Telefonní čísla:

Dětský domov - kancelář ředitelky 572 554 608, mob.731155930

ekonomický úsek 572 552 345, mob.731 155 931

4.5 Adresa internetové stránky:

www.detskydomovuh.cz

4.6 Adresa e-podatelny:

Dětský domov nemá zřízenu elektronickou podatelnu.

4.7 Další elektronické adresy:

reditelka@detskydomov.com

zastupkyne@detskydomov.com

ekonomka@detskydomov.com

socialni@detskydomov.com

5. Případné platby lze poukázat na účet číslo 5558340277/0100



6. Dokumenty

6.1. Seznamy hlavních dokumentů:

Organizační řád

Vnitřní řád (stáhnout)

Vnitřní platový předpis

Školní vzdělávací program

Minimální preventivní program

Všechny dokumenty jsou k dispozici v elektronické podobě na ředitelství dětského domova.

7. Žádosti o informace

U každé žádosti o informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí být jednoznačně zřejmé, že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona.

Informace poskytovaná na základě žádosti se poskytuje ve formátech a jazycích podle obsahu žádosti o poskytnutí informace, nestanoví-li zákon jinak, a ve formátu nebo jazyce, ve kterých byla vytvořena.

a) ústně

Žadatel uvede jméno a příjmení. Na ústní žádost poskytne škola ústní informaci.

Není-li na ústně podanou žádost informace poskytnuta nebo nepovažuje-li žadatel ústně podanou informaci za dostačující, je třeba, aby žadatel podal žádost písemně.

Písemné žádosti o poskytnutí informace jsou přijímány osobním předáním žádosti ředitelce zařízení, poštou nebo prostřednictvím elektronických komunikací.

b) e-mailem:

– informace týkající se dětského domova – detdomuh@uhedu.cz

Žadatel uvede jméno, příjmení a adresu pro doručování. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Neobsahuje-li žádost adresu pro doručování, není žádostí ve smyslu zákona.

Podat žádost či stížnost, předložit návrh, podnět či jiné dožádání lze prostřednictvím ředitelství dětského domova a to buď písemně nebo v úředních hodinách ústně po předchozí domluvě.

8. Opravné prostředky

V případě nesouhlasného stanoviska s rozhodnutím ředitelky školy je možné podat žádost o opravný prostředek u Krajského úřadu Zlínského kraje.

Adresa:

Školský odbor Krajského úřadu Zlínského kraje

třída Tomáše Bati 22

Zlín

760 01

Poučení o formě a náležitostech opravného prostředku je vždy součástí každého rozhodnutí ředitelky školy, proti němuž

je opravný prostředek podáván.

9. Předpisy

9.1 Nejdůležitější používané předpisy:

https://www.zkola.cz/zkedu/management/prehledskolskychpredpisu/default.aspx

https://www.msmt.cz/dokumenty

https://www.mpsv.cz/cs/